“Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.”

Groucho Marx

torsdag 20. desember 2012

Julehilsen ... og en liten novelle


Julen ramlet i hodet på meg, og nå har jeg ferie. Akkurat det skal bli deilig!
Om denne rare julekalenderen oppdateres helt til julaften er jeg litt usikker på, så den som lever (etter fredag ...) får se, regner jeg med.
Det er noe med julen som gjør meg lat, jeg vil bare ligge på sofaen og se julefilmer, mens jeg småspiser knask ... så jeg kommer nok til å gjøre en god del av det, tenker jeg. Men jeg skal også begynne på neste bok i Skjebnesøstre, i hvert fall skal jeg skrive et grundig synopsis, jeg skal klargjøre et manus (hemmelig, hemmelig) som kommer til påske, og litt annet - men bare for kosens skyld, altså!

Min lille julehistorie er i Hjemmet denne uken, men jeg deler den likevel ... Sigrun Sæbø Kapsberger lager de alldeles nydelige illustrasjonene, og denne er ekstra fin, synes jeg.

 Jeg ønsker alle en riktig god jul og håper dere får det fantasisk fint og koselig :D

2 kommentarer:

  1. Er innom deg for å ønske deg god jul.
    :-)

    SvarSlett
  2. Hei Bente. Litt sent å ønske deg god jul, kanskje. Håper du har hatt det fint, og ønsker deg et riktig godt nytt år :D

    SvarSlett