“Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.”

Groucho Marx

mandag 10. desember 2012

10 desember - Siste bok før jul

Skjebnesøstre 7 - Ballet er min siste bok før jul. Constanse er på flukt i Christiania og Karen skal på sitt første ball.

Så langt er 7 utgivelser på et år en personlig rekord for meg. Jeg aner ikke hvordan jeg har fått det til, men jeg har heldigvis hatt god hjelp. Nå er jeg godt i gang med neste, men den må vente til neste år ...

Skjebnesøstre 7 hos Schibsted

Skjebnesøstre hos Bokelskere - omtaler og terningskast ...

Jeg har helt glemt å legge ut linken til Schibsteds julekalender. Der kan dere vinne masse bøker, også Skjebnesøstre! Og hvis du kjenner tittelen på Victoria Hislops siste bok, så er det dagens spørsmål ...

Schibsteds julekalender.

Dessuten må jeg også reklamere for Aschehougs julekalender på Facebook - jeg er da forfatter der også!

Aschehougs julekalender

God advent :D



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar