“Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.”

Groucho Marx

torsdag 5. november 2009

Det meste av dagen har jeg brukt på å lage blogg. Noe jeg fant mer frustrerende enn jeg hadde forestilt meg på forhånd. Spesielt siden jeg stavet feil og måtte gjøre alt på nytt igjen. Det er sinnsykt hvor mye tid disse tingene tar ...

Jeg skal levere manus på onsdag, men mangler fortsatt 30 sider. Det finnes en regel for dette. Det går alltid bra. Merkelig nok. Da jeg begynte som serieforfatter kunne jeg ikke begripe hvordan jeg skulle klare å produsere fort nok. Men jeg ser nå at det går bra. Det handler om tilitt. Så lenge jeg stoler på at historien utvikler seg videre, så gjør den det. Et ord om gangen. Noen ganger en bokstav om gangen ...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar