“Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.”

Groucho Marx

torsdag 23. februar 2012

Teknisk frustrasjon

HJELP MOTTAS MED TAKKNEMLIGHET!
Jeg er ikke spesielt teknologisk anlagt. Så lenge ting fungerer, er jeg glad. Når så noe går skeis, blir jeg utrolig frustrert hvis det ikke blir ordnet med en gang.
Siden søndag har jeg hatt problemer med Facebooksiden min. Det begynte med at ingen statusoppdateringer syntes noe sted, og i min ... frustrasjon ... har jeg antageligvis bare gjort ting verre. Jeg innbilte meg at det kanskje ville hjelpe å skifte brukernavn på Facebook - så nå kommer jeg ikke lenger inn på min egen side. Sukk.
Jeg ser nyhetssiden, men altså ikke min egen side. Jeg har så langt sendt fire rapporter til Facebook uten respons.
Av og til kommer jeg inn på siden, av og til kommer jeg ikke inn. I tillegg  endret jeg passordet, noe som tydeligvis forvirret telefonen min slik at den nå krever passord for hver gang jeg skal på Facebook fra den. Og fortsatt vises ingen statusoppdateringer ...
Gode råd mottas med takknemlighet!

Ja, ja. Jeg blir i hvert fall flink på Twitter på denne måten!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar