“Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.”

Groucho Marx

søndag 19. februar 2012

Smkebit på søndag #3

Siden jeg fortsatt leser Under the Dome og egentlig ikke har tid til å lese den i ett strekk - uansett hvor fristende det er - så blir det et sitat fra samme bok denne søndagen.
Til andre smakebiter: Flukten fra virkeligheten

She is realizing for the first time that once thebeast is out of its cage, it could bite anyone, anywhere, Big Jim thought. But don't worry, Julia - I'll take care of you, just as I always have. You may have to tone down that tiresome rug of yours, but isn't that a small price to pay for safety)
 Of course it was. And if she persisted ...

Jeg er på s. 623, Domen har vært oppe i fire dager og anarkiet styrer ...

Takket være Stephen King er ikke landsbygda i USA mitt første valg som  turist ...

Her leser han selv fra boken: Se litt lenger nede på siden!



Minnet også om at i dag er siste mulighet til å vinne de fem første bøkene i Skjebnesøstre - følg linken til konkurransesiden: Skjebnesøstre konkurranse frist mandag 20 februar!


Fortsatt god fastelavn!

2 kommentarer:

  1. Har virkelig lyst å lese denne boken:)Lånte den nesten på biblioteket her om dagen, men innså jeg måtte vente litt siden jeg har minst hundre andre bøker på vent:)Skal låne den etter jeg er ferdig med det mørke tårn serien:)Takk for smakebiten:)

    Kos deg med boken!og ha en riktig god fastelavenssøndag videre:)

    SvarSlett
  2. Fin smakebit, men eg må innrømme at Stephen King stort sett er alt for nifs for meg.

    SvarSlett