“Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.”

Groucho Marx

fredag 5. november 2010

Inspirert igjen!

Det er utrolig hvor inspirert jeg blir av å prate om mitt eget manus i to timer. Det høres kanskje litt selvsentrert ut, men det handler ikke om meg, men historien jeg jobber med. Masse positiv feedback, mye ros og masse rødblyant - det er klart det letter når jeg sitter her og stirrer på skjermen. Bare i løpet av to dager har jeg hamret ned nesten fem tusen ord!
Jeg har derfor bestemt meg for å gjøre ferdig boken - første utkast, i det minste - til neste uke. Det betyr noe sånt som femti sider på fem dager.
No worries ... jeg har en plan.

5 kommentarer:

  1. Inspirerende å lese! Jeg er i full gang med mine prosjekter også...! Ønsker deg en spennende helg! Klem!

    SvarSlett
  2. Veldig spennende å lese denne bloggen. Jeg er en av de mange som også drømmer om å skrive, men ikke har kommet lengre enn til 20 ukebladnoveller hittil i år. Da er det jo morsomt å kunne "sniktitte" på livet til en ordentlig forfatter. :) God helg. Hilsen Hanne

    SvarSlett
  3. Det må være en befriende følelse. Å få en liten "puff" og så løsner det! Lykke til.

    SvarSlett
  4. Hvor er det dejligt, når inspirationen er der.

    Jeg har endelig tid til at skrive igen, så jeg håber jeg kan komme i gang igen i weekenden.

    SvarSlett
  5. Takk for oppmuntringen! Ja, ingenting er bedre enn når det løsner. Hanne - hvis du har skrevet 20 noveller så har du omtrent skrevet en bok. Ta en titt på Schibsteds serieromankonkurranse - det er ikke så vanskelig som du kanskje tror!
    Natalie

    SvarSlett