“Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.”

Groucho Marx

onsdag 24. november 2010

I havn ...

Jeg kan ikke fatte at jeg ble ferdig. Manuset vokste og vokste - til tross for at jeg også fjernet noen tusen ord. Større er ikke nødvendigvis bra, men for å få sagt alt, så måtte det så mange ord til.
Manus er sendt av gårde til redaktør, og nå føler jeg meg ørlite grann tom. Det kan være på grunn av for mye kaffe og for lite søvn. Så jeg er egentlig på vei til sengs, men hodet er fortsatt i full spinn - det går liksom ikke helt å gå rett fra pc til sengen, og tro at jeg får sove med en gang.
Først må jeg jo nyte følelsen av å ha sendt av gårde manus!
Og enda får jeg lov til å gjenta det i morgen - da må jeg sende inn barnebokmanus til boken som kommer ut i februar - hurra! Den er noe mindre, kan man si, og i siste stadium før trykkeriet får fingrene i det. Men en dag mellom innsending av to forskjellige manus gir litt rekordfølelse.
Puh - så hva skal jeg gjøre på torsdag?

4 kommentarer:

  1. Det er en herlig følelse når manus er sendt. Gratulerer og lykke til med ny serie :-) TOrsdag tar du fri, det har du fortjent syns jeg :-)

    SvarSlett
  2. Takk skal dere ha! Torsdag blir nok daffedag, ja. Litt uvant, men det går vel det også ...
    Natalie

    SvarSlett
  3. Hei. Koselig blogg! Og gratulerer med ferdigskrevet manus:)

    SvarSlett