“Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.”

Groucho Marx

lørdag 27. juli 2013

Oppdatering på "lommeboken som forsvant"

Noen ganger er man bare heldig. I dag gikk jeg i postboksen min for å hente post og der lå det en tykk pakke til meg. Et snilt menneske hadde funnet lommeboken min og sendt den til meg. Tenk det. Finneren hadde tatt seg bryet med å finne adressen min, pakke lommeboken inn i bobleplast, legge den i konvolutt og kjøpe frimerker, for å så poste hele greia. Tenk at noen er så snille at de gidder å gjøre noe sånt. Alt lå på plass, alle kort - alt sammen.
Jeg er målløs og veldig glad. Finneren ville ikke oppgi navnet sitt, så jeg får ikke gjort annet enn å si tusen, tusen takk for at du sendte den til meg. Jeg har fått sjelefreden min tilbake! (Siden jeg har en noe aktiv fantasi, så gikk den på høygir her noen dager ...)
Tusen takk for at det finnes så snille folk - ha en riktig god sommer! :D


1 kommentar:

  1. Bra det finnes snille mennesker, noen ganger kan man være veldig :) Det var fint du fikk den igjen da :)

    SvarSlett