“Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.”

Groucho Marx

torsdag 27. juni 2013

Jeg har ikke falt av nettet ...

Ferietid er i gang allerede, tiltross for at regnværet utenfor kontoret mitt får det til å ligne mer på september enn på juni. Jeg er veldig glad, siden jeg jobber adskillig bedre når det er kjølig ute ...
Jeg jobber på spreng for å få ferdig Skjebnesøstre 12 før redaktøren, språkvasker og trykkerifolk drar på ferie - de venter alle på manus. Noe som kan være ganske skummelt når man sitter her foran skjermen og skal "forfatte" noe som også helst skal være bra, ikke bare ferdig ...
Forfatteren skal også ha ferie, og selv om datamaskinen blir med på ferden, så tror jeg både den og jeg har godt av litt luftforandring.
Hvor veien går?
Hm. Det er jeg ikke helt sikker på henne. ltalia kanskje? Eller England?
Kanskje jeg skal trekke lodd?

God ferie til dere alle, og glem nå endelig ikke å ta med en god bok eller flere ... :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar