“Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.”

Groucho Marx

fredag 25. januar 2013

Forfattermøtet på Facebook - bare moro!

Føler litt at jeg har mast om dette  nå de siste to ukene. Men det er en del av jobben - å fortelle hva jeg gjør i forbindelse med bøkene mine. Forfattere må promotere, enten de liker det eller ikke. Noen trives bedre i rampelyset enn andre. Jeg er ikke den som liker å stå foran forsamlinger og snakke i vei om bøker og forfatterskapet mitt - jeg har en sterk tendens til å glemme hva jeg skulle snakke om ... Ikke alltid det beste utgangspunktet for promotering, er jeg redd.
Og da er det fint med sånne møter på nettet - et Facebookmøte er så lite rampelys som omtrent mulig.
Møtet gikk uten tekniske problemer - jeg hadde betalt telefonregningen! Alltid en fordel når noe skal skje på nettet.
Hvis noen vil stille meg et spørsmål eller to her inne, så gjør for all del det!
Ellers er linken til møtet å finne her: for den som har lyst til å lese hva som ble spurt og hva som ble svart: Forfattermøte på Facebook finnes her

Ellers er den nye boken i postkassene hos folk allerede, i butikkene på mandag.
Forsiden er alldeles nydelig som alltid.

Skjebnesøstre 8: Svart samvittighet

Karen blir mer og mer overbevist om at Tork og Hermine bærer på en dyster hemmelighet, og prøver å finne ut hva de for enhver pris vil skjule for henne.
 
Karen låste opp og smatt inn på det støvtette loftet. Hun stengte etter seg og gikk mot døren i veggen.
Karen kikket seg over skulderen. Det halvmørke loftet var stille. Hun var sikker på at hun var alene, men det kjentes ikke slik. Det var som om noen stirret på henne, og det kriblet i henne av ubehag.

 
Constanse og Lukas overhører en samtale mellom noen vertshusgjester som snakker om niesen til general Tork. Det er jo Karen, og det de sier om henne, får det til å gå kaldt nedover ryggen på Constanse.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar