“Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.”

Groucho Marx

onsdag 17. oktober 2012

Hurra - Skjebnesøstre er å få som e-bok :D

Omsider har også jeg blitt digital - jeg føler meg helt elektronisk her jeg sitter. Jeg er strålende fornøyd, og selv om jeg ikke helt har funnet ut hvordan jeg skal laste ned et eksemplar på min lille Kindle, vet jeg at det er mulig.
Men jeg har jo lest bøkene, så det haster ikke så veldig for min del ...

Første bok er gratis ... resten er noen tastetrykk unna. De fem første er ute nå, resten kommer fortløpende!
Følg linken til Digitalbok.no

Skjebnesøstre - de fem første som e-bok

2 kommentarer:

  1. Har også akkurat begynt å lese e-bok - på IPhonen min hvor jeg har lastet ned en gratis e-bok fra Ark.

    Har ennå ikke kjøpt e-bøker, og vil nok stadig vekk vente med det ettersom det er flere som er gratis å laste med der ute.

    Kos deg med lesingen og god weekend!

    SvarSlett