“Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.”

Groucho Marx

onsdag 20. oktober 2010

Det nye manuset har krysset 15000 ord. Et stort øyeblikk. Ikke så kjapt som jeg hadde planlagt, men kjapt nok. Manuset er akkurat sendt til redaktøren for tilbakemelding, så det blir spennende å høre hva hun synes. Mens hun leser, fortsetter jeg skrivingen så det blir nok noen tusen ord til. Jeg har innmari lyst til å ha ferdig manus til slutten av måneden, selv om det kan bli vel snaut med tid. Særlig så lenge jeg ikke kommer over 1500 ord, men diller rundt i 900-1200 sonen.

I mellomtiden har jeg snublet over Paul Simon igjen, og koser meg med musikken hans. God skrivemusikk! Musikk er stemningsskapende, og jeg foretrekker rask og upbeat musikk når jeg skriver. Som denne her:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar