“Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.”

Groucho Marx

onsdag 20. januar 2010

Skrivelogg - dag 20 ...

Det er nesten vanskelig å tro at om ca ti dager så har jeg et helt manus. Imorgen skal jeg levere det jeg har, forhåpentligvis har jeg klart å holde tunga rett i munnen og slipper de helt store omskrivingene.
Dagen har derfor gått med til å finpusse, gå over scener, laget oversikt over historien så langt og planlagt de resterende kapitlene. Derfor er dette en dag av få ord: 396, totalt: 27502 og 126 s.
Jeg er likevel storfornøyd - alle forberedelsene er nok bryet verdt uansett. De "manglende" ordene i dag, kan jeg bare fordele på resten av januar, slik at det blir 1600 istedet for 1500 ord. Det går nok bra.
Som sagt så hender det at jeg raser gjennom historien uten å ta hensyn til at det jeg vet i mitt hode, er ikke nødvendigvis det jeg forteller leseren - noe som kan bli noe forvirrende ...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar