“Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.”

Groucho Marx

søndag 12. september 2010

It was a dark and stormy night ...

De siste tre dagene har jeg hamret ned nesten 6000 ord. Det er nesten personlig rekord. Jeg mistet litt damp idag, muligens fordi det er lørdag og i blant må man gjøre noe annet. Om enn bare for en stakket stund.
Jeg innser jo at hovedårsaken til at jeg har vært så flink, er at jeg hoppet over de viktigste scenene og skrev noe som ikke var så utfordrende. Men det betyr jo at jeg må tilbake til "the main event" før eller siden.
Men ikke i natt.
Denne her har jeg hengende over skrivebordet mitt til oppmuntring. Den kommer egentlig i to deler og tilhører Snoopys forsøk på å bli forfatter. Alle forsøkene begynte med samme setning: It was a dark and stormy night ...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar