“Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.”

Groucho Marx

søndag 20. juni 2010

Litt om ditt og datt ...

Mammadamen har konkurranse om å vinne lykketipsboken hun har laget, men fristen går ut i kveld, så sleng dere på! Linken er her: Mammadamens lykketipsbok. Fine tips og fin bok - hva mer kan man ønske seg?
Ellers har jeg sendt mail til Nescafe i hå om å få tilbake Espressoen deres, så følg med, følg med - jeg regner jo med at kaffen komme tilbake, spørsmålet er bare når! I mellomtiden drikker jeg den nye grønne instant kaffen som ikke er så aller verst, selv om det ikke er helt det samme. Men det er jo greit å få i seg litt "sunn" kaffe også.
Jeg har fryktelig dårlig tid på bok 10, men jeg kommer liksom ikke ordentlig i gang. Det er både irriterende og ganske skummelt siden tiden raser avgårde. Regner med at det går bra, men det hadde vært hyggelig med en pangstart og høyt tempo i begynnelsen, istedet for full panikk og våkenetter mot slutten ...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar