“Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.”

Groucho Marx

torsdag 10. januar 2013

Nytt år, nye muligheter - Godt nytt år!

Jeg har tilbrakt julen og nyttårsfeiringen i London. Meningen var å blogge derfra, men en motvillig PC og en heller dårlig internettforbindelse tok knekken på den ideen. Dessuten fikk jeg influensa og dermed var det gjort.
Omsider har jeg kommet meg ut av feberens favntak og føler meg halvveis som et menneske igjen. Jeg håper alle har hatt en fin jul og ser frem til en nytt leseår? Jeg regner med det ...
Min timeplan for dette året er ganske fylt opp allerede. Jeg skal skrive syv bøker i år og (hysj, hysj) har ikke kommet ordentlig i gang med noen av dem ennå. Jeg har bestemt meg for å ta en bok av gangen, ellers blir det så overveldende at jeg ikke får gjort noe. Jeg skulle nemlig også så gjerne har begynt på den nye ideen min ...
Litt av et luksusproblem, med andre ord.
Årets program sånn til å begynne med: Skjebnesøstre 8 kommer den 28 januar. Det gleder jeg meg til. Det kommer en overraskelse før påske. Følg med rundt 15 januar ...
24 januar har jeg forfattermøte på Facebook - er det noe noen lurer på så kom innom. Forlaget har vært så snille at de har lagt møte til klokken 14 ...

Jeg har ingen lesemål for 2013, ikke annet enn at jeg håper jeg får tid til å lese. Det får holde for øyeblikket, tror jeg.
God nytt år, folkens!

2 kommentarer:

  1. Lykke til med skrivingen! Og godt nytt år, foressten!

    SvarSlett
  2. Lykke til med skrivingen ja :) Og håper du får tid til litt lesing også :)

    SvarSlett