“Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.”

Groucho Marx

lørdag 17. mars 2012

Hva man ser i byen ...

Siden jeg for øyeblikket har deadline på mandag og skriver om til jeg er ør i hodet, må jeg finne på noe i pausene ...

På en liten rusletur finner man mye rart ...

Ikke alle bildene er fra samme tur ...
Eller fra samme klode ...

Disse var det nesten synd å ødelegge - en barrista med sans for estetikk. Jeg mangler sentimentalitet og nøt min moccha med stor begeistring.
Men ikke si noe til redaktøren min, som er veldig sikker på at jeg jobber som en gal ... og det gjør jeg jo. Jeg må bare ha en pause av og til ...

2 kommentarer:

  1. Den "kaffe" koppen så god ut. Syntes altid sånt ser så godt ut. Og virker så kos og reise på cafe og drikke sånt. Bare synd jeg ikke liker det :(

    SvarSlett
  2. Er det kaffen eller kafeen du ikke liker? Jeg foretrekker kaffe med sjokolade, men det er ikke noe jeg unner meg hver dag. Jeg kjeder meg fort på kafe, det må jeg nok innrømme. Særlig hvis musikken er for høy ...

    SvarSlett