“Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.”

Groucho Marx

mandag 6. mai 2013

Tekniske problemer - pausefisk ...



Siden jeg ikke få lastet inn bilder via Internet Explorer lenger - og det er jeg veldig lei av - så tester jeg ut Google Chrome i stedet. Og der kom det bilder, gitt. Skriften er litt liten, men regner med at det kan fikses. Det jeg selvfølgelig ikke liker med å skifte søker  er jo at alle de fine stedene jeg har lagret på Explorer blir værende der, og ikke automatisk følger med her. 
.Men så lenge bildene funker, er jeg glad!
Litt liten aktivitet her denne uken - jeg har hatt en ny forkjølelse, og har en deadline til neste uke. Så alle krefter må til for å gjøre ferdig boken. 

2 kommentarer:

  1. God bedring! Jeg bruker Chrome selv og har ikke sett meg tilbake ;)

    SvarSlett
  2. Takk, begynner å komme meg nå, heldigvis. Jeg er litt usikker på Chrome så langt, selv om bloggen brått har blitt mye enklere å oppdatere. Så snart jeg finner ut hvordan jeg skal øke skriftstørrelsen, regner jeg med at det blir bra ...

    SvarSlett