“Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.”

Groucho Marx

lørdag 11. desember 2010

Gi bort - siden det er kjekt å få presang i januar også

Falt litt av de siste dagene - sånn blir det ofte i desember, selv om jeg ikke kan skylde på juleforberedelser. Men nå er min nye serie godkjent og da er jeg i fullt skrivemodus, så kanskje jeg kan skylde på det?
Nåvel.
1 januar er det ett-års dag for bloggen min. Jeg var i tvil om jeg kom til å gidde å følge opp med innlegg og skriving, men det har jo gått bra. Jeg er jo her fortsatt!
Jeg har grublet meg gul og blå på hvordan dagen skal markeres, og det må selvsagt bli en gi bort - av bøker!
Okay - den som vinner får et komplett sett av Ildfuglen - alle 11 bøkene. Jeg skal i hvert fall signere den første, og får jeg ånden over meg, så går jeg sikkert rabiat og signerer alle ...
Hvis du har hele Ildfuglen og ikke har lyst på en til, så kan du velge blant de andre bøkene mine - det er 3 barnebøker, 4 med den som kommer i februar, og tre krimbøker. Du kan altså enten velge Ildfuglen (11 bøker), barnebøkene (4 bøker) eller krimbøkene (3 bøker). Det burde vel holde en stund ...
Man må ha regler på disse greiene og så vidt jeg kan se er følgende det vanlige:

1. 1 lodd for kommentarer
2.  2 lodd for følger. (er du følger allerede så si det i kommentaren ellers er det sannsynlig at jeg ikke får det med meg ...)
3. 3 lodd for link til siden min

Dessuten får du 1 ekstra lodd om du melder deg som følger på mine andre blogger:
Barnebøker og/eller Våre krimbøker.
Trekning blir - utpå dagen en gang - 1 nyttårsdag!

12 kommentarer:

  1. Heisan!
    Gratulerer med 1 års jubileum som blogger!
    Utrolig spenstige premier!
    To lodd til meg :-))
    Klem fra Liv

    SvarSlett
  2. Grattis med 1 års dag for bloggen din snart..
    Oppdaget at jeg ikke hadde fått trykt følger, selvom jeg har vært innom og kikka. Ups.. Men nå er jeg følger ;)
    Og har posta et innlegg i min blogg som reklame:
    http://moonstarbokverden.blogspot.com/2010/12/news-vestlandets-leirgjk-giveaway.html

    Kjempe spennende :) Kunne godt tenkt meg og lese serien din :) Gjerne 3 lodd :)

    ~MoonStar~

    SvarSlett
  3. Gratulerer med at du skal lage ny serie! Og grattis med nært forestående 1 årsdag!
    Følger deg allerede;)
    Deler reklame på FB:)

    SvarSlett
  4. Heisann!
    Gratulerer med snart 1årsdag av bloggen din!
    Jeg har blitt en følger av deg og skal reklamere på fb siden min :)
    Ønsker deg en riktig god jul!

    SvarSlett
  5. Følger & kommentar, det må da bli to lodd. Gratulerer med ettåringen, nå håper jeg at jeg har lykke i både kjærlighet OG spill og blir den heldige Ildfugl-vinneren.

    SvarSlett
  6. Hei hei =)
    Gratulerer med den komande ett-årsdagen! Utruleg kjekk måte du feirar dagen på =)
    Eg har lagt meg til som følger og linkar til alle tre bloggane, sidan eg var så godt i gang:) Og så har eg lagt ut denne bloggen på fb-sida mi:) Og ja, her er kommentaren:)
    Mykje lykke til med den komande boka og vidare blogging=)

    SvarSlett
  7. Grattis med ett-årsdag, og ny serie på gang!
    Jeg vil gjerne være med i konkurransen din. Er følger allerede, og har lagt inn en link fra bloggen min. Det skulle bli 3 lodd.

    Men siden jeg har Ildfuglen komplett vil jeg gjerne ha barnebøkene - om jeg skulle være så heldig å vinne.

    God jul til deg :)

    mvh Renate Josefsen

    SvarSlett
  8. Hei og gratulerer så mye!! Det blir 3 lodd på meg. Kommentar her, og så er jeg følger (jeg trodde jeg var det fra før, men tydeligvis ikke;). Og så skal jeg blogge om det så snart jeg får tid.

    God jul og lykke til videre:)

    SvarSlett
  9. Hei :) Kjempekoselig med ett års jubileum :) Jeg er følger av bloggen din, så det blir to lodd på meg. Riktig god jul!

    SvarSlett
  10. Gratulerer med 1 års dagen som kommer snart. Nå er jeg følger også :) God jul og Godt nytt år

    SvarSlett
  11. God jul i stuen! :) Nå er jeg følger på denne, Barnebøker og Krimbøker. Og så har jeg laget en link til deg i min seneste post på bloggen min. :) Gratulerer med 1-årsdagen!

    SvarSlett
  12. Jeg glemte å si at om jeg skulle være så heldig å vinne så hadde barnebøkene falt i veldig god jord her i huset. :)

    SvarSlett