“Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.”

Groucho Marx

lørdag 5. februar 2011

Invitasjon og gratis bok ...

Vår nye grøsser er nå ute i verden. Boken inngår i Aschehougs serie: Den svarte lesehesten og passer for barn fra 9 og oppover.
Fra ide til ferdig bok i butikken går det uker og måneder - og når boken først dukker opp i butikkene er den nesten som en annens bok. Men altså bare nesten. Marius Renberg lager forsidene til våre grøssere - og denne her er både vakker og skummel.

Ingen av våre grøssere har blitt anmeldt, men de blir nå lest allikevel.
Derfor vil vi invitere bloggere til å anmelde den. Vi har allerede en påmelding - takk til Lokki!
Altså, for å komme til poenget, vi har fem eksemplarer til bloggere som har lyst til å anmelde boken. Hvis flere melder seg på, håper vi å kunne få noen anmeldereksemplarer til ... man vet aldri.
Så, har du lyst til å anmelde Parken, så meld deg på! Her gjelder prinsippet om at førstemann til mølla ...
Les mer om Parken på Aschehougs sider


Vi krysser fingrene! Glemte jeg å si at boken er gratis? Til odel og eie - med signaturer?

5 kommentarer:

  1. JEeg kunne godt tenkt meg å anmelde boka :D Det eneste problemet er at jeg ikke klarer å finne e e-post adresse å ta kontakt gjennom. Er det greit at jeg melder min interesse her eller må jeg sende e-post? :)

    SvarSlett
  2. Hei Cathrine. Det er du som har den fine bloggen! Kjempefint at du vil anmelde Parken. Du kan legge igjen adressen din her, eller sende meg en mail: natnorm1@online.no. Som jeg sier til alle: det står deg selvsagt fritt å mene hva du vil boken. Tusen takk, og fortsatt god søndag.

    SvarSlett
  3. Hei,
    dersom du har flere eksemplarer igjen av Parken, så kunne jeg godt tenke meg å anmelde den på bloggen min.

    Mvh Silje

    SvarSlett
  4. Hei Siljeblomst! Å, ja takk. Jeg følger bloggen din, mye spennende der inne. Send meg en mail med navn og adresse, så går den i posten!

    SvarSlett
  5. Tusen takk! Og det er hyggelig å høre at du liker bloggen min :-) Jeg har sendt deg en mail, gleder meg til å lese boka!

    Silje

    SvarSlett